sovmorgon? nej tack.

     Publicerat: 2010-04-02 Kl: 08:47:46 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


markus har livebloggat sin promme från stureby på facebook, så han är visst påväg hem :P

älskling är visst ute på långpromenad från stureby och hit! själv täkte jag ha sovmorgon men det gick ju inte, jag vaknar så tidigt numer, och idag vaknade jag med både ryggvärk och huvudvärk. någon har visst bestämmt att jag ska vänja mej av med att sova på morgonen nu innan det blir slut på´t forever när man får barn! jag tycker jag kunde få njuta av den sista tiden med sovmornar jag, men nä nä.. skit i´t...

vid tio kommer anna och ska hämta min nyckel, hon ska passa marsvinen när vi är i venedig, övriga tiden jag är borta är ju markus här men han ska ju med till venedig så då får anna, som äger kara som bodde här förra veckan, se till marsvinen och hamstern :) toppen!

ha en ra dag, själv ska jag spendera den i bilen!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: