söndagen

     Publicerat: 2010-04-25 Kl: 18:41:34 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


mina jobbarkompisar (frtm fredrik) utanför det vi trodde skulle vara en finmiddag igår haha  :)

guuuuuuuuuud vad skönt att vara hemma! kom hem för ca 2 timmar sedan dock.. har sovit en stund, packat upp alla gratis-prylar och kollar nu på millennium-avsnittet jag missade igår. markus kommer om ett tag, han är på fotbollsmatch...

denna dagen var lite seg, var väldigt trött. sover dålig på nätterna och har ju vart uppe innan sju både lördag och söndag...
första föreläsningen var bra, handlade om endo-ekto-parasiter, det vill säga, inälvsmask, loppor, löss och sådant mysigt. fy fan sikket gissel det där är alltså. men lärde mej mycket om föreläsaren var rolig att lyssna på.
sedan var det lite mer om inälvsparasiter, hon var helt okej att lyssna på åxå. men sista timmen var det tre representander från SVA (statens veterinärmedicinska anstalt) som pratade om forskningsprojekt och då trodde jag jag skulle kolavippa av tristess. sista timmen med, när man är som tröttast och bara vill hem.

hela helgen har överlag vart bra, mycket för att det varit trevligt att vara iväg med jobbet, och väldigt kul att träffa de gamla kollegorna från kliniken i kållered! sedan var mässan bra med alla utställare och jag har drivor med gratisprylar med mej hem :P
men maten... ja ni läste ju om middagen igår. luncherna var ingen hit heller, kände bara "skolmat", hela tiden. fy fan... det var så skönt att karin åxå bara ville tillbaka till hotellet igår, så man slapp känna sej tråkig :P

nu ska jag kolla klart på millennium, invänta markus och sdan ska vi väl laga nån mat antar jag. och jag måste sova tidigt, börjar sju imorgon :S

(v.26's magbild får vi ta imorgon, så det kan bli en morgon-bild)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: