rena och fina!

     Publicerat: 2010-04-07 Kl: 12:28:50 | I kategori: Bamse & Polly | 0 kommentarer


pollys egenpåhittade sovplats?

nu har jag badat polly och bamse så dom är fina när dom ska till hundvakten imorgon. vet inte när dom badade sist, men skulle tro att det var i höstas... deras päls blir lixåm inte skitig så dom badar mycket sällan, men nu är dom iaf vårfina! så nu har det varit highlife här på polly som får fullkomligt fnatt efter hon badat. har aldrig sett något liknande. nu har hon lugnat ner sej och hittade som ni ser på bilden ett utmärkt ställe, enligt henne själv, att vila lite på. om vi frågar min pappa tycker han nog att hans rena tvätt inte är ett lämpligt ställe för en fällande polly att sova på dock :P
dom lossar sååå mycket hår nu, gaaah, och nu efter ett bad, blir det sisådär hundra ggr värre en stund. ush. överallt är det vita hår. men men, vad ska man göra åt det. frtm städa... får ta en sväng med dammsugaren här hemma nu innan mamma kommer hem. har varit duktig dotter åxå och plockat ur diskmaskinen och städat köket! :P




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: