nojj-nojj

     Publicerat: 2010-04-21 Kl: 21:45:12 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

gud.. nu blev jag nojjig över det där sf-måttet... 21cm i vecka 24+4, de flesta verkar ju ha 25 eller så! men min bm sa att det inte var onormalt... suck, jaha, jamen då fick jag något att oroa mej över, det var väl skönt för själen det. toppen.

Postat av: Babbett

Vad är sf-mått?

2010-04-21 @ 22:14:16
URL: http://babbett.blogg.se/
Postat av: Babbett

Ok, ja då kan jag lugna dig.

Barnmorskan var jätteorolig för att mitt mått var för litet, jag var på ultraljud 2 ggr. när jag var i ca. 30-35 vecka för de trodde det var något fel.

Dottern var "normalstor" när hon föddes, typ 3,3 kg. och 50 cm lång).

2010-04-22 @ 08:31:29
URL: http://babbett.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: