helloooo flopp

     Publicerat: 2010-04-24 Kl: 22:25:08 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

haha, nu vet jag inte vad jag ska säga. men vi skulle ju på denna "bankett", en fin middag då för alla som är med på dessa dagar. alla var förväntansfulla när vi gick dit, och förätten som var framdukad redan var väl okej, nån brö'snitt med skagenröra och nån sallad på. men sen vettni.. haha.. då var det "buffé". det skulle vara lamm-nånting med rödvinssås och potatiskaka, lät ju flott haha. det var mat upplagt i sånna kantinor, visserligen kantinor av det finare slaget, men det fick man sleva upp själv. och maten går bara att beskriva med ett ord. skolmat haha. back to skoltiden. asså, det var så äckligt! så komiskt. all luft gick ut oss allihopa, som bara satt och kände det pinsamma i hela situationen. uppdukat i en stor nedsläckt gympasal, plaststolar och skolmat. ja ni hör ju haha. vi pillade lite i maten och sedan gick vi. mari och annika stannade, anna och jennifer drog ut på krogen, jag och karin gick till burgerking, köpte mat, och sitter nu på rummet och äter det och ser på tv.

haha sjukt dråpligt!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: