heldag i stallet :)

     Publicerat: 2010-04-13 Kl: 21:58:51 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


vart polly än nosen vänder, hittar hon alltid något mjukt att ligga på :P

nu är vi hemma! både jag och hundarna är supertrötta efter all denna friska luft haha. först var vi i stallet i tosseryd, sedan åkte jag med linda in till ridhuset, kikade när hon tränade, och pratade med några gamla kompisar från ridhustiden, jättekul :) sedan åkte vi tillbaka till tosseryd, och jag har kikat när linda hållt två lektioner, och när hon red en annan häst. sedan åkte vi hem till linda och åt bakpotatis. en toppendag helt enkelt!
ska gå och lägga mej nu för jag är jättetrött. och så mätt att det känns som jag ska sprängas. kan man klämma bebisen om man äter för mycket??


Postat av: Emelie

Åh, hääärligt! Och SOM jag saknar stallet...!

2010-04-14 @ 08:49:42
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: