börjar bli stor

     Publicerat: 2010-04-14 Kl: 12:33:48 | I kategori: Min graviditet | 0 kommentarer


nu börjar verkligen bebisen bli stor där inne! får lite sånna olustiga känslor varje gång jag ser dom där bilderna hehe. något som lever inuti min kropp, så absurt på något sätt.
just nu har jag siktet inställt på ultraljudet den 3 maj. inte såå långt kvar nu. sedan ska jag till barnmorskan igen på tisdag, den 21 april, det blir jättekul, tycker så mycket om henne. denna gången ska markus följa med åxå, så får hon se att det faktiskt finns en livs levande pappa till barnet åxå :P
kikade lite idag på sådant 3D ultraljud... många gör ju det, och tycker det är jättehäftigt, och det ser onekligen roligt ut. men jag vet inte. det är så dyrt, och jag har läst åxå att man ännu inte vet hur de ultraljuden påverkar barnet... men spännande att se hur barnet ser ut, samtidigt som jag kan tycka att DET om något kan ju få bli en överaskning. många vill ju inte veta könet, men hur ansiktet ser ut behöver visst inte bli någon suprise :P haha. men nä vi kommer inte göra det. får räcka med det vanliga ultraljudet på mamma mia den 3 maj, får jag veta könet är jag nöjd sedan. då ska jag börja småhandla litegrann iaf.



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: