borås!

     Publicerat: 2010-04-02 Kl: 17:41:33 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


resan gick bra men det var hemska köer ut från stockholm, ända till södertälje... en timme tog det att ta sej typ tre mil men sedan flöt det på fint. kom hit vid 15.40. nu har jag och pappa ätit (mamma jobbar) och nu vilar jag mej lite. fick nämligen något konstigt anfall förut innan maten, blev jättesvettig och illamående, sedan blev jag kallsvettig, blek, och sedan började jag frysa och darra! men inget förvånar mej längre... åt lite och det känns bättre nu, förmodligen ett blodsockerfall, whatever, lite vila ska nog göra susen iaf!
Postat av: Fanny

Ojdå, krya på dig! :)



Måste bara säga till att din design är grymt snygg, jättehärliga färger och så, jättefint!

2010-04-02 @ 20:07:47
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: