bebis garderob :)

     Publicerat: 2010-04-19 Kl: 21:37:13 | I kategori: Min graviditet | 1 kommentarer



trot eller ej, men våran bebis har redan en liten garderob :P.
de två bodysarna är dock inköpta långt innan vi fick reda på att jag var gravid.

hittils äger alltså bebis:

- en body med bamse&polly-tryck
- en body från ruthless and toothless (som dom i miami inc designat)
- en overall i teddytyg (fått med en tidning)
- små jeansskor köpta i italien, lyx-pjukks
- mina första skor


efter 3:e maj när vi vet VEM som bor i magen, blir det att börja små-handla gulliga små kläder!



Postat av: Babbett

Gillar "tattoobodyn"!!!

2010-04-21 @ 22:16:49
URL: http://babbett.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: