vielen dank

     Publicerat: 2009-09-21 Kl: 17:02:08 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


höstjackan fram idag kl 06.00 brrrr

hej hej alles! tack så mycket till dom som sagt sin åsikt angående glasögonen igår, på facebook, bilddagboken och här =) jobbigt bara att båda bågarna har lika många "röster" hehe. och jag tycker nummer ett är roligast och snyggast, men anser att jag passar bättre i nummer två. not easy. men får fundera till torsdag =)

började 7 idag, ush. jag hatar det. men visst när klockan är fyra är det jäkligt soft att gå hem. dagen har gått jättefort och det är alltid trevligt ;)

ikväll ska jag och markus gå och äta på kinaresturang. jag vet att jag sa att han får klara sej själv, men eftersom jag är en så snäll och rik flikkvän så kan jag bjuda honom på det idag, men sedan får han dras med sitt bröd och vatten till löning!
så nu ska jag egentligen bara sitta här oh slappa och invänta att vi ska mötas upp i farsta.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: