torsdagen!

     Publicerat: 2009-09-16 Kl: 20:07:50 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer




tjenix. hoppas alla haft en bra dag :) min dag har varit stressig, kvällen blev lite kaos åxå. kunde inte börja städa förrns klockan 17.55... slutar ju 18. först tänkte jag bara åka hem, orkade inte med massa mer övertid, pga att städa. men så fick jag så dåligt samvete, eftersom det blir massor till mari imårrn bitti. såå, jag högg in med det värsta och kom från jobbet 18.40. 40 minuter till att plussa på övertiden. nåja.
jag och markus har just ätit korv, mos i tunnbröd, räksallad och mammas hemmagjorda ketchup. gött!
NU är det idol. ska klappa ihop datorn och ge tv'n min fulla koncentration :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: