toppenkväll!

     Publicerat: 2009-09-10 Kl: 22:37:31 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


hej hopp! nu är jag hemma från en bra jobbkväll! riktigt trevlig idag altså! tre kaninen och en råtta:) eller det var en råtta och den hade två polare med sej, och dom är dessutom bröder till mina två tjejjer så det var kul att träffa dom :) Ja, så det var superkul att jobba idag, eftersom jag tycker det är som roligast när det kommer smådjur <3
hämtade markus i blåsut på hemvägen och vi åkte förbi mc donalds i hökarängen. smarrisch! har även köppt biljetter till "män som hatar kvinnor" tills nästa fredag, premiärdagen! överaskade markus, men så kanske han inte är hemma. ja vill inte gå själv. hoppas han kan, annars får ja se vem som kan tänkas vilja följa me istället? har ju inte direkt så mycket vänner här i sthlm att jag kan vraka och välja.. :'(
nu ska jag kolla på kvällens avsnitt av idol! yay! kvällens höjdpunkt. sedan blir det sova. imårrn ny dag. nya tag.
go natt på er!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: