soooontag

     Publicerat: 2009-09-13 Kl: 11:35:10 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


hej hej! hoppas ni har en bra helg? änsålänge har jag mest haft sovmorgon, och sedan har vi varit ute och gått med hundarna, och varit och handlat. nu står hundarna på led nere i köket och tittar på när mamma lagar köttbullar :P
kommer åka vid 15-16-tiden idag. så får jag dagen här hemma, men ändå liite kväll hemma med markus åxå <3. ser inte fram emot att köra som där satans milen, det är inte det roligaste man kan göra direkt men men.. nu har jag valt att bosätta mej så långt bort och får stå mitt kast så att säga. tror jag ska gå ner och sätta mej å kolla på repriserna av idol, alltid trevligt. det har ju varit med några riiiktig jävla bra hittils! ha en bra dag!
Postat av: Loppan - En värmande kram i den elaka vardagen

Hej! Vilken super söt blogg och jättegulliga hundar!

2009-09-13 @ 12:00:23
URL: http://loppeloppans.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: