snyggbamse!

     Publicerat: 2009-09-15 Kl: 17:47:18 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


hej hej! hoppas ni haft en bra dag. min dag har varit fulle rulle, men ändå mega lång. hur nu det går ihop. började 7 idag och det är omänskligt tidigt tycker jag. fy fan. men men. är hemma nu iaf. var i farsta på synoptik och kollade på glasögon. hittade ett par jag gillade men inte sådär "dom ska jag ha" och så måste det vara annars trivs jag inte i dom helt. ska gå igen till helgen å kolla lite i lugn och ro.

nu sitter jag och inväntar markus iaf. har köpt lite mat så jag hoppas han kommer snart för jag är huuuungrig. idag blir det sånna panerade fiskbitar med potatis och någon vitvin/lime-sås. blir nog gott! har inte så mycket mer att rapportera i nuläget :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: