rövhål

     Publicerat: 2009-09-13 Kl: 20:35:14 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

jävla kukresa. fy fan. jag hatar folk sok krockar och skapar en kö jag måste stå i! ja det gör jag. nej inte dom som krockar kanske, men själva incidenten. helt onödigt åxå. om folk kollade döda vinkeln innan dom svänger ut för att köra om skulle alla sånna smällar undvikas. aja. som ni förstår var det knackigt att ta sej hem. det var kö på två ställen. först halvvägs,, och sedan vid södertälje. så drygt 5 timmar tog det. jag var pissenödig som fan där i kön och ja. äh! nu är jag iaf hemma. markus har åxå kommit hem. lite halv-full och hade somnat på tunnelbanan pga att han sovit för lite i natt enligt honom. för att han druckit för mycket enligt mej. aja. nu är han hemma. jag är hemma. och nu ska vi äta chips å dip å se på film iaf :)
hoppas ni har en bra kväll!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: