oh I'm so rich

     Publicerat: 2009-09-20 Kl: 20:32:36 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


denna bilden kan verklige symbolisera mej och markus just nu. jag som är ekonomisk har nu närmare tvåtusen kvar på lönen, och lön på fredag. markus, vars starkaste sida inte är ekonomi (no offence älskling) har, va var det nu.. 40:-? haha. anledningen till att han har 40 spänn är lite utekvällar med öl, flipper och allt va de va. så. då jag anser att han slösat bort sina sista slantar tänker jag således heller inte försörja honom denna veckan. så nu får han använda sina 40 spänn som han vill. medans jag ska äta gött hela veckan. mmm.. medans har äter euroshoppers pyttipanna, 1kg för 19.90 har jag ätit parmaskinka, dyr ost, och bättre skarre bli. ja. nej rätt får va rätt. man får inte va dum :D
Postat av: FS

sv: Ja! Fast Paow har haft klänningen utan leggins också.. Titta inlägget nu igen har uppdaterat.



1-0 till mig;)

2009-09-20 @ 21:28:08
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha, bilden var klockren! :)

2009-09-20 @ 23:35:58
URL: http://waattos.blogg.se/
Postat av: The hills & The City

Tjenare!

Jag har nyligen startat en blogg om The Hills & The City. Och vill nu bara meddela att jag har tävlingar i bloggen, kika in och tävla vet jag =)



Ha en bra dag HillsAndCity

2009-09-21 @ 16:05:22
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: