morrn morrn

     Publicerat: 2009-09-10 Kl: 11:04:18 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


morning! ny dag. ny sovmorgon. soft vecka, med sovmorgon både tisdag och torsdag =) idag har jag inga planer frtm att jag ska äta sparris och serranoskinka. hm. får ta en lång promenad med vovvarna åxå, har dock helt ideetorka på vart jag ska gå någonstans men det reder sej, som allt annat.
idag har mitt nya sim-kort kommit igång så nu har jag bytt till min nya lur! kul kul! dax att vänja om sej med knappar och dylikt. jobbigt. (i-lands problem!)
frstn vill jag grattulera min gamla klasskompis therese som fick en dotter igår! jisses vad roligt för dom! jag är avis! grattis!
ha en fin dag!'
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-10 @ 11:47:46

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: