långmilar'n

     Publicerat: 2009-09-25 Kl: 22:01:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




hej hej. sorry för kass uppdatering jag förstår verkligen att ni har gått nutts där hemma i stugorna (not.) aja. var uppe sketatidigt idag, åkte till jobbet med hundar, marsvin, råttor puh. slutade fyra men gick liiite tidigare. segade mej igenom fet-köer genom stockholm och är nu i borås. tog fem timmar. kul. nej. mörkt. ja! ush.
har ätit mammas goda mat, installerat smådjuren och nu ska jag gå ner till soffan och umgås med pappa!
hann se slutet på idol, YES jon vidare. allt frid och fröjd. vi får höras mer imårrn =)



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: