kommisarien och havet?

     Publicerat: 2009-09-13 Kl: 23:49:20 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


såg ni den på tv idag? sikket jävla skämt? hade sett fram emot denna film (har läst böckerna) åkte från borås för att tajma. nej jag säger som Alex Schulman "Jag befann mig i en två timmar lång reklamfilm för Werthers Original. Jag befann mig i helvetet." haha. det förklarade verkligen känslan man fick.

nu. sova.

Postat av: HelloNicki

Hej allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg!



2009-09-14 @ 13:46:04
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: