jävlakukhelvetesköer!

     Publicerat: 2009-09-27 Kl: 21:05:57 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



jag HATAR köer. det är nummer ett på min hat-lista. fy fan! idag tog resan hem 5 jävla timmar och 45 förbannade minuter. fattar ni hur länge det är på en sträcka som kan ta 4 timmar? fy fan. först var det samma kö som sist, ett vägarbete i norrtälje, den är jag med på. irriterande... meeen ok...  men sen. södertälje, det jäävla k*khålet till flaskhals. från stället där E4 och E20 går ihop stod jag i kö i 45 minuter! man kryyyper fram... efter 40 minuter ser jag blåljus. jaha vad är det för idioter som krockat nu då.. tänker jag. för folk kan ju inte behaga titta i speglar när dom svänger så det krockas ju en del. amöbor. när jag väl rullat med kön fram till the place.. vad ser jag. jo där står en jävla kärring som kört in i räcket. va fan? hon står där me nån polis, och dom står inte ens i vägbanan för fan?! så bara för att folk är så jäävla nyfikna och måste sakta in och GLO så var det alltså kö i 45 minuter eller mer bakom. direkt efter lättade det upp och det var raka spåret hem. vad fan är det för fel på folk. och köer är ett så jävla komplext yttrande att jag inte vet var jag ska ta vägen.

jag är iaf hemma nu, tack för mej.
Postat av: Therese

HAHAHAHA Andas sofia, andas...

2009-09-28 @ 09:58:24
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: