I <3 cola

     Publicerat: 2009-09-09 Kl: 12:29:53 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

då vare lunch igen. har käkat kycklingsallad och... cola! det kan verkligen göra min dag. att få en kall burk-cola. det är verkligen tillfredsställelse på hög nivå! riktigt jävla underbart haha.
jobbar till fem idag, och är nog ensam ikväll då det var tal om att markus skulle kolla på fotbollen inne i stan. själv ska jag njuta av Idol, att det äntligen är igång igen. det är det bästa med hösten, idol ;)
nu ska jag göra lite nytta!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: