hellu!

     Publicerat: 2009-09-01 Kl: 18:34:05 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

oj lite sen med dagens uppdate kanske... har varit hemma en stund men haft fullt upp med att smaska i mej mina mc donalds hamburgare! nu finns mc feast junior igen, så det blev tre sånna till kvällsmat och en stor cola! smaskens! direkt efter jobbet åkte jag nämligen till farsta centrum, för att gå in på telia å fråga lite grejjer, och kunde stå emot donken på vägen tillbaka till bilen när jag såg affisherna med mc feast junior! :)

nåväl. har vart fullt upp på jobbet idag. dessutom har vi blivit fotade. kul att ingen sagt något. det hade visst karin glömt igår. så hon kom så fin med smink och fint hår, och vi andra såg ut som slashasar med otvättat hår och finnar unegfär haha. äh, jag ser väl iaf inte roligare ut än såhär nån dag jag. hoppas det blir lite fart nu så vi får upp nya hemsidan nångång :)

markus är och spelar banminton ikväll så jag blir solokvist. ska inte göra någonting. leka med hundarna lite dvs motionera bamse ;)
stig-boppe verkar må fint. har inte kollat såret nu sen jag kom hem men ska göra det nu em en stund.

jag skriver lite mera sedan tror jag :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: