handy man

     Publicerat: 2009-09-19 Kl: 12:22:29 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


idag var det dax. dagen som han fasat. v 37-38 är markus gräsklipparveckor. och nu är det lördag vecka 38, så nu gick det inte att skjuta fram mer haha. markus klipper alltså föreningens gräsmattor. JAG, tänker inte göra detta även om han tycker jag ska göra det då det var jag som sa ja den där gången ordföranden kom och knackade på här och bad oss hjälpa till. JAG anser att detta är en mans-syssla av stora mått. och sålänge det bara är jag som städar och tvättar i detta hushållet så tycker jag markus kan klippa gräset en gång om året. eller har jag fel? ska iaf bara en god fru nu och åka å köpa öl åt honom. så snäll är jag. återkommer!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: