go morgon!

     Publicerat: 2009-09-03 Kl: 10:16:02 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

hej hej! jag har just vaknat efter en välbehövlig sovmorgon. eller jag hade nog kunnat sova ännu längre men nu får det räcka. vill ju gärna få lite gjort åxå :)
skulle egentligen gått ut å gått med min väl isabelle idag och hennes hundar olga och fendi, men nu var hon tvungen att jobba idag så det blev framskjutet tills nästa vecka.
ska strax gå ut på en långpromenad, och sedan blir det väl att äta, slappa och sedan ska jag in till farsta, igen, gå till telia å se om man kan få igång abonemanget nångång eftesom tre ska släppa mitt nummer idag.
vi hörs lite senare!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: