go dagens!

     Publicerat: 2009-09-26 Kl: 11:15:30 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hej hej! hoppas ni haft en bra start på helgen? =) jag har just varit ute och gått morgon promenad med hundarna och mamma. här i borås är det mulet och dystert (som vanligt) hehe men vad gör det, jag älskar att vara här hemma!! <3
igår kväll påbörjade jag camilla läckbergs nya bok, fyrvaktaren. jag läser ingenting längre, sedan jag fick bilen, förr läste jag på tunnelbanan och bussen, men denna boken bara måste jag läsa. har gillat alla hennes böcker och sett fram emot denna, speciellt då man lämnades med världens cliffhanger i "sjöjungfrun". tur att pappa är en bokmal, så han hade såklart redan köppt den =)

markus är uppe i fjällen och vandrar han. sitter och väntar på ett livstecken, men såg att han lagt upp bilder på facebook. hm, men inte ringt mej? =( men då vet jag iaf att dom kommit fram åså. nu svarar han inte när jag ringer, han har mobilen avstängd. iofs sa vi inte att han skulle ringa på morgonen utan mest att han skulle ringa idag. men jag är en sån som ringer i tid och otid och tror att alla är som jag. jag borde lärt mej vid det här laget att så äro ikke fallet. jaja!

nu ska jag gå ner och äta lite frukost! ha en bra dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: