el muppo

     Publicerat: 2009-09-12 Kl: 17:45:20 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer


tjohejj! hopas ni har en bra lördag! jag har just ätit supergod mat, entrecote, med pasta varvad med sparris, parmesan och hemmagjord pesto. jäkligt gött ska jag meddela! fick lov å ta mej en tupplur på eftermiddagen, höll på att somna på stående fot :P att gå upp halv fem är omänskligt helt klart.
resten av dagen blir det att göra ingenting. bara umgås med mamma och pappa :) ha det fint!
Postat av: Walentin

vem är bäst klädd i idrottsvärlden? ;)



http://walentin.blogg.se/

2009-09-12 @ 19:06:19
URL: http://walentin.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: