idolkval 3

     Publicerat: 2009-09-30 Kl: 20:57:20 | I kategori: | 4 kommentarer


1. Patrik Öhlund, 37 år, Piteå -With or Without You (U2)
gillar att en äldre är med. men ajaj var falskt det var i början, nej tyvärr lämnade framförandet mer att önska. tyvärr.

2. Rasmus Ingdahl, 21 år, Stockholm - I'm Yours (Jason Mraz)
ush sikken trist låt. efetrsom han föll på målsnöret förra året hoppas jag han får komma vidare iår, men kanske som wildcard. idag är konkurensen för hård? men framträdandet är. inte bra.

3. Carl Chapal, 29 år, Göteborg - Keep This Fire Burning (Robyn)
den här killen måste man ju typ gilla, han är jätteduktig, och ser rutinerad ut. klart han ska vidare. men sikken trist låt. suck.

4. Rabih Jaber, 22 år, Lycksele - Chris Brown (With You)
vem är detta? aldrig sett typ. men haha han är lite rolig minsann? iaf tonsäker och udda, men han låter som en tjejj? men visst, inte så illa pinkat, kul med ett blåbär!

5. Erik Grönwall, 21 år, Stockholm - Is It True (Yohanna)
denna killen är ju riktigt grym, röstmässigt, den lille spetan med den jävla rösten. galet. skumt låtval som han levererar bra. han är såklart självklar som finalist.


summering:

erik är självklar, men vem joinar honom? rabih för att han var udda lite rolig och faktiskt duktig? carl, för att han är bra, egentligen? rasmus, för att det är synd om honom? patrik för att han är en oldie?

Resultat:
erik och rabih. blir la bra. (ointressant dock, jon och mariette är dom en da som intresserar mej :) )



Postat av: edvin

hey :D

du gillar inte kissi va hon alexandra då är vi 2 :D

2009-09-30 @ 21:31:37
URL: http://eedvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://mestelsa.blogg.se



Vad tycker du om min blogg? :)

så säger jag vad jag tycker om din?

2009-09-30 @ 21:44:24
Postat av: b & v

Sv: Jaha okej :) Jo den är helt otroligt bra! Jag märker iallafall när jag använder den och inte, håret blir så glansigt och fint också! :)

2009-09-30 @ 22:00:37
URL: http://apieceofsisters.se
Postat av: Lockerz

Hejsan, skulle du vilja ha en inbjudan till www.lockerz.com ? Världens snart största hemsida, se till att komma igång i tid innan alla andra för att få mer poäng till saker. Du lägger endast ner ca 30 sekunder varje dag för att få poäng som du sedan kan byta in mot MASSOR av GRATIS saker. Skriv din mail i kommentarerna på http://lockerz.blogg.se så skickar jag en inbjudan så fort jag kan!

2009-09-30 @ 23:11:42
URL: http://lockerz.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: