återträffen =)

     Publicerat: 2009-09-27 Kl: 11:52:43 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

hej hej! då var det dax att förtälja om gårdagen. det var suuupertrevligt! det var alltså 10 år sedan vi slutade nian, och det var återträff på grand för alla 83:or i borås. jag och fyra andra tjejjer bestämde dock oss för att gå ut och äta bara vi, istället och sedan gå till återträffen senare på kvällen. mycket bra initiativ! så vi som sågs var malin, carro, maria, alex och jag. det var vi som umgicks mest på högstadiet. malin har jag inte sett på tio år (bortsett ifrån att jag sprang på henne i kön till bergodalbanan på liseberg för hundra år sedan) carro har jag träffat en gång tror jag, och maria har jag nog inte träffat alls? *dåligt minne* alex har jag träffat ett par ggr. hursomhelst var det sjukt roligt! vi hade jättetrevligt det kändes inte alls som det var tio år sedan utan det kändes som vikka nära vänner som helst =) haha, jag skiljer mej dock en del från dom andra. dom var så finklädda, med klackskor och klänningar haha, Jag var åxå finklädd på mitt sätt, för jag hade mina finskor, mina rosa converse, dom har jag vid festliga tillfällen ;) äsh jag har alltid varit lite udda tror jag.
väl på grand, för jag hängde med dit en snabbis, träffade man på lite löst folk från skoltiden. jag är tyvärr helt ointresserad. sorry. för mej var det viktigt att träffa dom här tjejjerna, och några till jag hälsade på på grand (ida, tessan) men resten, jag kände dom aldrig riktigt i skolan, jag kände mej alltid lite utanför, och det beror nog på att jag är som jag är, jag vet inte. men det har alltid varit så, både grundskolan och gymnasiet. men men! jag och malin avvek efter en ganska kort stund, hon kände som jag, det var kul att träffa tjejjerna, men sedan räckte det att mingla ett varv på grand, och jag körde hem henne till hennes nyköppta fina hus =)
ja så det var det... innan grand var på på nån bar som hette "bara", där träffade vi fredrik åxå. jag tog bara dessa fjuttiga bilder, blir lixåm inte av. suck. men men det är alltid något! känner iaf helt klart att jag är glad att jag hakade på, och att man får hålla kontakten, helt underbart roliga å goa tjejjer! <3




nu ska ja se idolrepriser, äta några överblivna kräftor och ladda inför hemresa.


Postat av: Jessie

Hejsan!

Det är jag som är Sarakechi på r8forumet.



Tänkte bara slänga in en hälsning :)



Kram!

2009-09-27 @ 16:02:22
URL: http://sarakechi.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: