dagens idol

     Publicerat: 2009-09-23 Kl: 21:29:32 | I kategori: | 2 kommentarer

jag är orolig. åker jon ut blir jag bara en halv människa. han får skärpa sej nu fö fan! kom igen! typiskt åxå att dom ska göra en sån cliffhanger. hoppas han får denna chansen åxå. som sebastian 2005.. när han schabblade bort sej och kirsti blir asförbannad och skriker åt honom att "antingen skärper du dej eller så åker du ut härifrån!" å sen var det raka vägen mot final! hehe. men ja är inte säker. kanske är dom hårda bagge och c/o. aja, mariette lär ju gå hela vägen till fredagsfinalerna iaf. jag har inte så många favoriter. man får se så lite av alla att det mest är en enda röra. egentligen är det ju morgondagens moment som är intressant. en sak vet jag säkert och det är att jag stör mej på durna, guuud, och sedan undrar jag vad fan hon tjejjen som kom till audition i scooterkläder fortfarande gör i tävlingen med sitt klämmkäcka nylle? wtf.

 

 

Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Men Calle då??? Han har ju skött sig hela vägen, din jäkla Jon klarade ju inte ens av dagens övning! Grrrr....

2009-09-23 @ 21:39:28
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Jag får nog ta och spana in Idol så jag hänger med i snacket:.))



tack i alla fall för din kommentar!:.)) den värmde!

2009-09-24 @ 06:11:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: