åttlingar, nej tack?

     Publicerat: 2009-09-01 Kl: 20:41:37 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

härregud.. jag är sjukt trött. försöker titta på progammet om hon åttling-mamman, men gäspar konstant. shit va många ungar. tycker det verkar räcka med en skrikande bebis? nåja... hon kan sitta där och gnälla över att bebisarna blivit så kända och allt är så hemskt, men vem tvingade henne att gå ut i media från första början... stupid. fan vad stressande det måste vara för en bebis att ligga bland 7 andra skrikande bebisar? dessutom gick hon upp 63kg under sin graviditet. oh sheit!

nej nu får jag skaka liv i mej själv. städa lite eller något annat vettigt. lite väl tidigt att sova än:P

ha de fint!

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: