tråk...

     Publicerat: 2009-10-31 Kl: 16:08:24 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


tjolahopp. gud vad jag har tråkigt. men dörrklockan har iaf vart tyst, om det beror på barn som lyder eller att det inte varit nån mer vet jag ju dock inte. markus har åkt iväg så det är jag och hundarna allein. vi har varit ute och lekt en stund, och nu har jag kommit in och skördat min bomull och planterat pumpor dagen till ära. det är ingen vidare fart på nätet idag, varken facebook eller bloggvärlden... antar att folk har bättre saker för sej tillskillnad från mej. kanske borde rota fram en film att kolla på?

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: