rövdellen

     Publicerat: 2009-10-27 Kl: 21:59:48 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer




godkväll. nu tänker jag blogga om mitt hat till rondellen vid globen. tycker den förtjänar ett helt eget inlägg. den är vidrig. iaf när det är mycket trafik. det är sjuhundrafemtitusen filer, och hundra ggr så många bilar, den ena hettsigare än den andra. helt otroligt att det inte sker olyckor! jag lämnade av malin vid tunnelbanan och körde således i rondellen både till och från blåsut. först och främst fattar jag inte vad alla bilar gör där vid den här tiden, och det var fullkomlig kaos. tilslut fick jag trycka gasen i botten så det bara osade om däcken för att komma ut. ja härregud, nog för att jag blivit tuffare bakom ratten men sådana här situationer gör mej lite nervös. jiises :S men det gick ju fint det med! är iaf hemma från jobbet och ska snart lägga mej, börjar sju imårrn, så det är lika bra att slå igen för idag.

ha en fortsatt bra kväll!

Postat av: Danielle Hansevall

Låter inte bra ''/

2009-10-27 @ 23:05:28
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: