poopart?

     Publicerat: 2009-10-07 Kl: 18:05:41 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



tjabba! allt bra?  jag kom just hem från jobbet jag. har vart å handlat lite å matat djuren. men nu har jag slagit mej ner i soffan med min dator och här ska jag nu sitta tills jag ska sova. på lunchen ville jag bara hem å sova men nu känns det annolunda, nu vill jag bara göra nada. för ovanlighetens skull? ;)

har varit en rolig jobbdag. sett lite saker som jag inte sett förr åså, det är alltid roligt! då och då kommer det lixåm in något man inte sett förut. jag har kanske räddat ett djur från enkelbiljett till himlen och ja, på vikket annat sätt kan man avsluta sin dag bättre? i'm happy.

nu inväntar jag markus. har ingen aning om när han kommer hem. och eftersom ringa inte är hans styrka i livet får jag väl slå en pling och fråga helt enkelt. att leva i ovisshet är inget för mej.


du är välkommen hem älskling <3

höres later on!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: