mörrn!

     Publicerat: 2009-10-22 Kl: 11:15:10 | I kategori: Nyheter att notera | 1 kommentarer

morning! guuuud va skönt med sovmorgon. det behövde jag, hela jag var som en disktrasa igår (eller nått). nu känner jag mej betydligt piggare! ska dra mej upp ur sängen nu, och ta en promenad. sedan ska jag till farsta och shoppa något att ha på mej på dopet, och på fotograferingen för veckorevyn på tisdag. delar med mej utav en rolig nyhet, som markus hade länkat på fejjan, det är för underligt för att vara sant?

läs artikeln här

 

ha en bra dag!

 

Postat av: Felicia

Fin blogg, :)

Kolla gärna in min blogg med nya bilder och inlägg varje dag.

Hoppas du har en fortsatt bra dag :)

2009-10-22 @ 11:37:48
URL: http://neres.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: