höstfin

     Publicerat: 2009-10-31 Kl: 20:36:51 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


Jahapp här sitter jag. väntar på att paprikan ska skördas, fan vad det går sakta :P. jag har även duschat, höstduchat! skrubbat mej ren och ja, jävlar va ren jag är nu! nu behöver jag inte duscha förrns frammåt jul kan tyckas! smörjt in mej åxå, ojojoj, riktigt halloweenfin. dessutom är jag i fullgång å tvätta sängkläderna, så jag ska lägga mej ren och fin i en lika ren och fin säng. fint skarre va! visst är ni avundsjuka på mitt fantastiskt spännande liv???




Postat av: Anna

sv: åh tack, det gick bra :D

2009-10-31 @ 21:10:21
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hej!

Skulle du kunna fixa en gratis design åt mig?

2009-11-01 @ 08:52:14
URL: http://izabellllla.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: