go kväll alles!

     Publicerat: 2009-10-06 Kl: 21:31:38 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

gooood kväll! idag minsann, har jag fått sluta tidigare! det va så lungt så karin sa åt oss att gå hem, så 20.15 kvistade jag iväg från jobbet. fy satan va skööönt! tack karin :). somsagt var jobb kvällen jättelugn, jag och annika gick båda kväll idag, det är bra då hinner man städa lite extra.
denna kväll bjuder jag på denna finfina bild på mej och min kyrkråtta, vackert, vackert... not. eller älskling är alltid fin :)
men men nu ska jag inte tråka ut mina läsare (ni har blivit massa fler senaste tiden? trevligt iaf!)
nu tror jag att jag ska umgås med markus resten av kvällen. känns som vi knappt setts senaste tiden men nu så <3 hoppas ni haft en bra dag!





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: