freeeeeedag!!!

     Publicerat: 2009-10-09 Kl: 19:05:45 | I kategori: | 0 kommentarer

hell yeah! äntligen fredag! jobbade till 18 idag och det kändes som dagen aldrig skulle ta slut fast att jag hade fullt upp hela dagen. men nu så, sitter man iaf här :)
och dagens höjdpunkt är såklart IDOL. vad annars? har längtat hela veckan :P idag ser programmet ut såhär:



Tema: Club Idol

1. Nicklas Hocker, 17 år, Onsala
Låtval: Get the party started (Pink)

2. Rabih Jaber, 22 år, Lycksele
Låtval: When Love Takes Over (David Guetta)

3. Karolina Brånsgård, 25 år, Örebro
Låtval: Just Dance (Lady GaGa)

4. Erika Selin, 18 år, Dorotea
Låtval: About You Now (Sugababes)

5. Calle Kristiansson, 21 år, Kristianstad
Låtval: Destiny Calling (Melody Club)

6. Reza Ningtyas Lindh, 28 år, Lund
Låtval: Superstar (Jamelia)

7. Erik Grönwall, 21 år, Stockholm
Låtval: Leave a Light On (Belinda Carlisle)

8. Camilla Håkansson, 21 år, Kalix
Låtval: All Night Long (Lionel Ritchie)

9. Eddie Razaz, 20 år, Stockholm
Låtval: Release Me (Agnes)

10. Mariette Hansson, 26 år Halmstad
Låtval: When Tomorrow Comes (Eurythmics)

11. Tove Styrke Östman, 16 år, Umeå
Låtval: Hot 'n' Cold (Katy Perry)


så jag tänker lämna det sådär för stunden. nu ska jag göra citron-fromage, och bara invänta min KÄRA älskade pojkvän som förhoppningsvis kommer i tid till Idol, annars blir det inte kul för honom! :)
se you later, måste do some hair!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: