idolkvalsfinal

     Publicerat: 2009-10-02 Kl: 21:23:23 | I kategori: | 0 kommentarer


Erik

Fy vad gapigt! visst han har väl en jätte bra röst men nää vet ni vad. ansträngt och  ja, gapigt.

Reza
bra val, hon är ju duktig asså, men inget för mej.

Erika
men snälla rara, vad är det för gammal dänga? hon är super duktig, men jag tycker det finns tillräckligt med sådana här söta tjejjer med bra röst...

Calle
man kan inte inte gilla calle! han är så liten och blyg haha å så jävla bra :)

Nicklas
YES! fan va kul! vågade jag inte tro. men vad är det för låt? haha. man va bra han är. kul!

Tove
oopps, den låten är helig i idol (sebastians version är the one and only) jag gillar att hon har ett eget scenspråk men det kändes lite skolavslutning idag...

Jon
ja han är ju förjevvla bra! han har sån go personlighet åxå :) men ok lite nasalt, men skitsamma fö fan!

Eddie
fan va dåligt! falskt och varför kör han en låt som en annan redan kört i veckan? nej slöseri med en finalplats!

Carolina
hur duktig hon är så tål jag inte hennes präktiga tryne. och helt fel tonart. HA! tant.

Rabih
Utan skämten från sist så är han ingenting direkt, frtm lite tråkig... tyvärr...

Mariette
tråkig låt men hon är sjukt duktig och proffsig! fy fan vad bra hon är. helt egen klass.

Camilla
NEJ! haha sikket jävla skämt. hoppades att JAG hörde fel, men ikke. nej men ta bort människan. haha hon gör dance-av denna med. haha fy fan.


summering:
Eddie och Camilla var två helt bortslösade platser, fy fan. men men.

jag tycker såhär idag:

1. mariette
2. nicklas
3. jon
4. calle


UT: jon. jättetråkigt. men jag är inte så förvånad. I love him, men han var varken superbra elelr superdålig idag, och sticker man inte ut så... jaja jättetrist iaf, för han hade säkert kunnat leverera både det ena och det andra bra framförandet! hoppas juryn är nöjd som gav den där jävla camilla chansen och nu slog ut jon. bra juryn. bra.




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: