bottenskrap?

     Publicerat: 2009-10-28 Kl: 20:07:15 | I kategori: Övrigt | 3 kommentarer




härregud vad är detta för avart? är han utvecklingsstörd? ja helt frisk är han ju iallafall inte.
och jag skämms bara av att se hans nylle i rutan. än värre blir det när han öppnar munnen.
då vill man helt sonika sjunka genom jorden. vad är det för kärringar som är intresserade av
av en sådan här bonntölp egentligen? ja man kan undra sej blå i ansiktet. oh my oh my......




Postat av: emmsh

svar: nja, kanske inte är därför. men sorgligt om det är det. vad som än har hänt så e det fortfarande synd om tjejen.

2009-10-28 @ 20:58:34
URL: http://madeiinsweden.blogg.se/
Postat av: J V H

SV: Jaa, det är det verkligen. De var ju så unga också. Hon hade hela livet framför sig!



Jag garvar varje gång jag ser honom i TV!

Kram, Julia! :)

2009-10-28 @ 21:24:29
URL: http://jvhs.blogg.se/
Postat av: Emma S

Tycker att det är lite fult av dig att säga att han måste vara utvecklingsstörd. Lite speciell är han, men alla männniskor är olika.



Himla tur för dig att du inte själv är utvecklingsstörd. Vem vet, du kanske får ett barn i framtiden som är det, då tror jag att du ångrar dig som uttalar dig så.



Varför inte aceptera att alla människor är olika !?

2009-10-29 @ 11:58:56

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: