bättre sent än aldrig

     Publicerat: 2009-10-14 Kl: 21:19:23 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

hej! ojoj detta är verkligen en sen update för dagen! men jag kom just hem. jag och de andra tre sköterskorna på jobbet har varit ute och ätit. det var supertrevligt! verkligen skönt att sitta ner och prata om allt och inget utan att känna att man latar sej på jobbet. blir lätt så, om man står å pratar att man känner sej som man maskar. så detta va jättetrevligt verkligen :) kom hem lagom till greys anatomy, perfekt!
markus hade fått en biljett till sverige-albanien så han sitter på råsunda och hejjar, eller något. :)
idag har det varit en lugn dag, men ändå fullt upp. tycker det har varit en rolig dag! jag var inne på operation på förmiddagen, det är ju meningen att jag ska läras upp på narkosen, men det finns aldrig tid. idag fanns det tid, så annika vägledde mej genom en narkos. det var kul. men jag ska villigt erkänna, att sitta inne på op-salen genom en lååång operation får mej fan att halvt somna. inte bra :S jag älskar att vara ute bland folk och röresle, prata foder, och ta prover å sånt. men det är bra att kunna operations-rutiner åxå naturligtvis.
jaja. nu ska jag ta igen lite bloggläsande! ha en fin kväll!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: