är folk inte läskunniga?

     Publicerat: 2009-10-25 Kl: 23:12:53 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer


jag undrar om folk inte kan läsa, eller är dom trögfattade? jag har försökt vara tydlig med vilka typer av kommentarer jag inte godkänner, dvs undanbeder mej. ändå dräller det in skit-kommentarer? idag tex fick jag för femtielfte gången en kommentar från en och samma tjejj, som bara jagar besökare. jag bjuder dej inte på så mycket som ett enda besök när avsikten är endast det! kommentaren tas bort, här har ni inget att hämta! vad är det för fel på folk? det är jättekul med kommenterar, som har med bloggen att göra, läsare är ju jättekul! (nu blir det bli kul at se hur mycket spamm jag får på detta inlägget!?)

Har ni samma problem?




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: