sorry!

     Publicerat: 2009-11-12 Kl: 23:04:03 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

dåligt uppdatering.. kom hem vid halv tio, men har haft fullt upp... markus hade maten klar, jag hade massa skörd och planer i farmen ;) och nu städar jag, samtidigt som jag tittar på "efter tio" där kenza och foki var med idag, även calle schulman. ändå har jag tre burar kvar att städa... suck.. pappa och mamma kommer hit imårrn så då måste burarna vara kliniskt rena så jag slipper gnäll "det luuuktar", "uuhh" osv.. suck suck suck...
jobbkvällen var lugn som en filbunke. lite vaccinationer, nån stygntagning och en hund som ville äta upp mej! spännade va? haha, men som ni ser klarade jag mej helskinnad ;)
nää ush, jag borde verkligen fortsätta städa nu. markus har redan lagt sej och jag vill egentligen åxå ligga där, men nepp, jag måste do some hair först! sååå dax att fortsätta kanske?

sov gott sedan hörrni!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: