söndag

     Publicerat: 2009-11-01 Kl: 13:50:58 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


mmmmmmmm, fyra glasstrutar för 14:- som smakar mummsish, sikket klipp!

oj så sen jag varit med uppdateringen idag. men i morrses mådde jag så dåligt, har sån hemsk mensvärk, stackars mej. var tvungen att dra till farsta och köpa nödvändigheter, så fick ändå pallra mej ut, fullproppad med värktabletter, och kunde efter en stund stå upprätt, vilket ledde till att jag var och shoppade ett par grejjer på gina tricot, och nya doftljus från lagerhaus. när jag var på ica, ringde markus och bad om att bli hämtad i bandhagen, tur för honom att jag var på rätt bra humör ändå, för jag ställde upp och hämtade honom och en kompis där.
nu är jag iaf hemma, äter glass, väntar på paprika-skörd, och har inga mer planer för dagen. skönt!

hoppas ni har en bra söndag!
Postat av: NOESCAPE

cute blog!

Btw: Skriv gärna vad du tycker i mitt senaste inlägg, vore intressant! (;

2009-11-01 @ 14:39:23
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Petra

gott med glass =)

2009-11-01 @ 16:30:14
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Isabell

Söt blogg

2009-11-01 @ 17:22:22
URL: http://isabellduvet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: