pippi-pipp

     Publicerat: 2009-11-09 Kl: 22:31:14 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

jag borde skriva ett fiffigt och trevligt inlägg här i bloggen såhär dax. men jag orkar lixåm inte. vad jag dock måste ta mian sista krafter till är att rasta hundarna och borsta tänderna, samt kissa. sedan ska jag sova. börjar sju imorgon. fy fan det är bland det värsta jag vet. way to early! så det får bli bra såhär. vi hörs imorgon!


Postat av: emma

hoppas du har haft en bra kväll? / fröken bitterfitta

Postat av: tava

fin blogg ! (:

2009-11-10 @ 17:19:01
URL: http://ttavas.blogg.se/
Postat av: Amelie

HAhaa, schyssta bilder xD

2009-11-11 @ 18:57:09
URL: http://metrobloggen.se/amhag

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: