mohaha!

     Publicerat: 2009-11-20 Kl: 23:48:13 | I kategori: | 0 kommentarer

jag äro hemma. haft en trevlig kväll. hörde att reza åkte, och stod mot ERIK! HAHAHA yeah! rätt som åkte ut iaf. ska kolla imårrn, nu måste jag sova. ja, det får räcka så! ha det fint!

edit; kollade på framträdandena nu.
jag tycker mariettes svenska låt var jättebra, tove var söt med pianot, men bra i sweet dreams.. .calle i sitt esse. reza duktig med tråkig. och erik har jag inte ens lyssnt på ens nu när jag hade chansen att slippa höra honom! ;)




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: