mannen som kräktes

     Publicerat: 2009-11-24 Kl: 22:49:15 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer



idag när jag åkte till jobbet fick jag se något mycket festligt. jag åkte i godan ro längs med nynäsvägen, noterade högt för mej själv att jag mått ganska illa hela förmiddagen... vänder upp blicken och blickar runt. blicken fastnar omgående på en taxi som står längs vägen på andra sidan. ur bilen kastar sej en man ut, springer som en galning ut mot gräset, och fullkommligt kaskadkräks i farten, rätt ut, altså den spyan flög säkerligen minst 2 meter frammåt. haha. fy fan. jag som redan mådde illa, möts av denna syn. otroligt äckligt men åxå mycket roande, jag skrattade en lång stund efteråt. hahaha uh....

nu ska jag sova! har haft en prima jobbkväll, fullt upp :)

Postat av: Anna

omg discusting :O

2009-11-24 @ 23:20:51
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Neo :)

Hahahha EW sånt där e de värsta när man redan mår illa -.- :/ Man mår bara mer illa

2009-11-25 @ 11:57:45
URL: http://kinkyneo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Uffff. . Vad var klockan?

2009-11-25 @ 13:45:18
URL: http://emeliehenriksson.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: