idol 6/11

     Publicerat: 2009-11-06 Kl: 20:04:26 | I kategori: | 10 kommentarer



1. Rabih
ok än en gång är han påklädd som om han skulle bestiga självaste mount everest.  zzzzZZzzz.... oj har han sjungit redan? jag somnade visst.. drömde en dröm om smurfar....

2. Mariette
jag tror inte hon kan göra nånting dåligt. asså hon är bara så jävla bra helt enkelt.

3. Reza
ja hon är superduktig, men hon berör mej fortfarande inte alls tyvärr. sedan tycker jag denna låten är mycket sövande åxå.

4. Calle
men varför sminkar dom honom, han ser ut som hank von helvete i turbonegro (ingen komplimang). och oj vad han rör sej idag, ett riktigt calle-maratonlopp. låten är tjatig, trist. men han är bra det är han alltid.

5. Tove
oj det är lite falskt idag på sina ställen.  nej sikket sunkigt låtval när man får välja vad man vill, men hon är söt, och mot slutet tar det sej.. som vanligt faktiskt. men nej detta kunde varit bättre.

6. Eddie
nej. dåligt. dom där höga tonerna fick mej att kolla upp från min chili-skörd i farmen, på ett dåligt sätt. synd eddie. synd synd...

7. Erik
micken är lika stor som erik själv, eller tvärt om. okej, jag gillar inte den gastande sparrisen, men kan ju erkänna att han är duktig, men låtvalet är så jävla klyshigt att mitt hår krullar sej asså. vad är det alla ser i honom?


BÄST: Mariette, Calle


SÄMST: Rabih, Eddie

DUELL: borde vara rabih och eddie..---> Mariette & Rabih (bästa mot den sämsta!)

UT: RABIH! äntligen!
fan mitt hjärta pickade hårt i väntan där. hujedamej!


Postat av: Simpen

haha! nu idolbloggar jag live! Fyfan vad kass Rabih var, men det var ju inte direkt någon överraskning. Idioten måste VÄCK!

2009-11-06 @ 20:19:59
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: jessica

fin blogg! :) såg att du kommenterat kissies blogg om pälsvästen från hm, den är alltså från hm?:)

2009-11-06 @ 20:29:08
URL: http://jessicajosefines.blogg.se/
Postat av: simpen

Njae jag vettefan, jag har jättesvårt för dreads, det är inte min kopp te :P Dessutom skulle hon nog se bättre ut i vanligt hår.

2009-11-06 @ 20:47:37
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: simpen

Äsch, Tove är bra, hon är alltid bra. Eddie sög däremot getpunk. Donkeylovern Eddie får ta å skärpa sig, han var iaf inte lika kass som Rabih, men nästan.

2009-11-06 @ 21:07:03
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: simpen

Ja asså, dom var ju dagens bottenskrap. Jag ser dock helst att Rabih åker eftersom ajg är så enormt trött på hans äckliga smörstämma. Urk.

2009-11-06 @ 21:35:32
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: Frida Naess

jag hejar på mariette! hon är bättre än de andra :)

2009-11-06 @ 21:45:29
URL: http://naess.blogg.se/
Postat av: Emmy

Mariette ägde scenen ikväll, ojojojOJ!! Men det gör hon ju alltid... ;) Erik var också superbra ikväll, sen Calle o sen Tove... Har heller inte fastnat för Reza, förstår inte hennes "storhet" alls...

Rabih, UT!! Eller Eddie...

2009-11-06 @ 22:15:24
Postat av: CARRO

ja fyfan, ut me Rabih.

OCh Erik??? asså, tjejerna skriker, det brukar dom väl göra när det är SNYGGA killar. Han är iiinte snygg, och överdriver dom inte lite med att han är en superstar??

2009-11-06 @ 22:20:07
URL: http://carropallin.blogg.se/
Postat av: Simpen

Så jääääävla najs! Bästa fredagsfinalen EVER! Så otroligt skönt att Rabih-blabih åkte ut! HA HA HA bye bye Rabih! WOHOO! SÅ jäääävla najs! wiiie!

2009-11-06 @ 23:00:29
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha tycker det är så roligt när folk kommenterar hur dåliga någon är i idol och att det lät förjävligt m.m. Men det roliga är att personen som kommenterat det säkert inte ens sjunger hälften så bra. För om ni nu var så duktiga, vafan är ni inte med själva i idol då? idioter.

2009-11-14 @ 15:29:06

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: