idol 13/11

     Publicerat: 2009-11-13 Kl: 20:05:21 | I kategori: | 4 kommentarer


yeah nu kör vi!!! :D jag ser verkligen fram emot dagens avsnitt, speciellt duetterna :)
"bagge har svinis, ersätts av nasse" haha aftonbladet....


1. Erik
bra låtval... synd på starten. men idag är han väl ändå inte bra? idag kan han inte skrika, vad finns då kvar? ingenting. nada.. (En högt kammad frisyr och blodsprängda ögon? för att citera idol-forumet haha)


2. Eddie
en av mina favvo-låtar, klarar han det? kort och gott. nej. det var inte bra, första halvan urusel, andra halvan liite bättre.

3. Reza
svår låt, men hon klarar ju allt den här reza. men tycker det var lite... rörigt? men det är nog låtens fel. jag är oberörd, som vanligt, men hon är ju duktig såklart.

4. Calle
oj, lite tråkigt. tråkig låt? men jag gillar hans röst, och har inget att klaga på direkt, men ja, ja vet inte.

5. Tove
ush min hatlåt over all. jag har redan glömt hela framträdandet. var det bra?

6. Mariette
fy fan vad bra. enda riktigt bra ikväll! yeah!



Duetter

Eddie & Reza

revansh för eddie, kul! han passar till den här låten. reza mindre bra, faktiskt. kanske är hon för bra för låten? hehe

Mariette & Calle
kanske en av världens bästa låtar. med mina favorit-idoler. och åh så bra det blev <3

Erik & Tove

första gången jag hör erik sjunga? och tove är jättebra! jamen detta var bra faktiskt. nästbästa duetten.



BÄST: Mariette, Calle, Tove

SÄMST: Eddie

DUELL: Eddie & Reza
<--- helt rätt idag. och eddie presterar bättre med kniven mot strupen. as usual.

UT:
Eddie (ja jo, det var dax nu...även om han var bättre i duellen...)




Postat av: Simpen

Näe, idag var fan erik inget vidare. Å andra sidan suger låten han valde så det är ju inte konstigt att det blir magplask för honom där :P Han kan fan bättre och måste välja låtar som är vettigare för honom.

2009-11-13 @ 20:14:19
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: Simpen

Alltså, Mariett och Calle gjorde sitt uppträdande bra, men hennes singeluppträdande var inte imponerande för mig. Jag tycker inte att det var rätt låtval för henne, hon har så mycket mer att ge att den låten inte gör henne rättvisa.

2009-11-13 @ 21:25:30
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: Simpen

ja, visst var det vågat att testa något annat, men det går ju att välja låtar som passar bättre och endå inte köra helt safe :)

2009-11-13 @ 22:09:24
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: Simpen

Jag fattar inte hur dom kunde rösta ut Eddie, han är ju bra mycket bättre än Hesa-Reza med fylle-slöddret. Jag är ju iofs inget fan av Eddie heller, men vi får väll bara hoppas att Reza åker nästa gång.

2009-11-13 @ 22:57:26
URL: http://simpen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: