i-landsproblem

     Publicerat: 2009-11-04 Kl: 18:44:09 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

go kväll. så satt man här dårå. sitter och funderar på hurvida jag ska gå ner till konsum och köpa cola eller inte. lutar väl åt det hållet, är så sjukt sugen hehe. funderar fan helt sonika på att gå till turken på hörnet i centrum och köpa typ hamburgare eller nått, har inte gjort det på evigheter. ja det ska jag fan göra! ja de ska jag! unna me det idag. eller ska man vara snål? ush, i-landsproblem.
idag fick vi tårta på jobbet frstn, av en nöjd patient. jag blev i det närmaste euforisk över tårtan då det var princesstårta och det är ju typ det godaste jag vet. njöt till fullo av min tårtbit. ojojojoj!

nej men om jag skulle gå ner och köpa nått riktigt mummsigt att äta! så hörs vi sen!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: