hemma igen...

     Publicerat: 2009-11-28 Kl: 23:13:09 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


vad skulle jag vara om jag inte hade mina hundar?

är iaf hemma från fotbollen. det var faktiskt ganska kul, en trevlig pub och jag å god mat åså. kanske inte var så engegerad som markus önskade, men jag är ju inte fotbollsintresserad så jag tycker inte man kan kräva överdrivet engegemang. jag spelade lite mobilspel, men hängde med större delen av matchen iaf. påvägen hem så ringde en kompis till markus som var på fest, så han åkte dit. lite snörpiligt. kändes tyvärr jättetrist för min del, då jag tyckte att jag hade hängt med på fotbollen, att det var jag och markus åså vipps så satt jag ensam på t-banan hem.

sitter iaf ock kollar på beck, och pratar med maria. hon säger så bra saker... jag har sparat det hon skrivit så jag kan ta fram och läsa det när jag är ledsen och tvivlar på mej själv. när jag känner mej värdelös och patetisk...

jag saknar bamse...



frstn.. matchen slutade 1-1.. tycker inte det var nå vidare drag och det regnade hela matchen, stackarna.





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: